Cégtörténet

2012

"Dunát rekesztő fejlesztések"

További tagokra számíthat az ergonomikus flakon-család. Nemsokára bárki kézben tarthatja a legújabb családtagot! Kinézete jelenleg még titok, de egy biztos: aki dolgozni fog vele, majd örömmel végzi munkáját! A fertőtlenítő szappanoknak hamarosan lesznek új kiszerelései. Új termékek sora próbál segíteni a likviditással küzdő vállalkozásoknak. Megjelenik a Sidonia-Basic mosogatószer, valamint egy másik és egy harmadik fertőtlenítő mosogatószer. A már meglévő termékek közül, a modernizáció jegyében megújul a textilöblítő, ablaktisztító, univerzális tisztítószer és a súrolószer.

2011

"Viszonteladókra eszmélés éve"

A sok fejlesztésre fordított figyelem közben, elsiklottunk viszonteladó partnereink érdekei mellett. Az elmúlt években annyira a terméket felhasználókra összpontosítottunk, hogy nem maradt energiánk az ugyanolyan fontosságú kereskedők igényeinek követésére. A válság hatására átrendeződtek a felhasználói igények, ezáltal a kereskedői igények is. Most az a legfontosabb, hogy minél kevesebb pénzből a lehető legjobb higiéniát érjék el a végfelhasználók. Megugrott az alsóárkategóriás termékek utáni kereslet és Mi még nem reagáltunk! Kicsit megkésve, de félretettük világrengető kutatásainkat és nekiláttunk a kereskedők termékigényeinek fejlesztéséhez. Hamarosan (2012) megérkezik a Sidonia mosogatószer-család legújabb válságbarát tagja a Sidonia Basic. E termék egyben hírvivője a következő év fejlesztéseinek, amelyek mindegyike a válságos időkön segít túljutni a megszorult felhasználónak. A termékek hatása az alapfeltételek teljesítésére összpontosít, így megkímél az extrákért fizetendő felártól. A termékek szabadárasok lesznek, minden viszonteladó saját maga számolhatja rá működésének, önfenntartásának és hozzáadott szolgáltatásainak értékét. Ezen kívül új kedvezmény került bevezetésre, a stratégiai kedvezmény. Azok a viszonteladóink élhetnek vele, akiknek egy vagy több konkrét termékünkkel stratégiai tervei vannak (de ez kulisszatitok). Ezzel a kedvezménnyel bármelyik viszonteladónknak lehetősége nyílik egy-egy általa választott termék vagy termékcsoportra olyan mértékű kedvezményt kapni, amilyen csak Neki van az országban. Végre lesz miből áldoznia a termék méltó bemutatására és a termékhez adott szolgáltatásaira.

2010

"70 milliós új fejlesztés éve"

Az ergonomikus flakonokról végre lerántjuk a leplet, melyek ebben az évben kerülnek bevezetésre. Az egyliteres flakonok tetejére olyan adagolóedény -opcionális- kerül, mely az adagoláshoz mellőz minden elektromos és vízhálózati igényt. Használata egyszerű: a kívánt mennyiséggel feltölti az adagolóedényt, amit beleönt a vödörbe. További új fejlesztésen dolgozunk: ebben az évben a hotelszobák területére építjük ki a higiéniai rendszert, így év végére minden szálloda számíthat olyan rendszerre, amely figyelembe vesz mindent ami az ő területükön, az ő és vendégeik igényeinek fontos.

2009

"Új piacok éve"

A konyhahigiénia piacvezetőjeként kacérkodni kezdtünk más felhasználók igényeinek kielégítésével. Ha ugyanis a nagykonyhák ennyire szeretik termékeinket és szolgáltatásainkat, és szakértői rangra emelték a Clean Centert, akkor miért ne nyújtanánk hasonlóan maximálisat több piacon egyszerre: Megcéloztuk, és megvetettük a lábunkat a mosdóhigiénia, és az iskolahigiénia terén. Kiemelkedő az orvosi rendelő-higiénia fejlesztésünk, mely kifejezetten a rendelők (nem kórházak) higiéniáját szolgálja. Ugyanez elmondható a szoláriumokról, ahol eddig nem volt olyan fertőtlenítőszer amely teljesen összehangoltan nyújtotta volna egyszerre több felhasználó igényeinek megfelelően a pozitívumokat: A barnuló emberek igényeinek megfelelve pl: energizáló illatot és fertőtlenítést egyben, amely feltöltődést nyújt; a szoláriumi dolgozók szokásainak és tulajdonosok pénztárcájának megfelelő koncentrátum változatot, valamint a szoláriumgyártók technikai elvárásait (mint pl: plexikímélő higiéniai technológia) célzó előnyöket. A megnövekedett fogyasztói igények kielégítésére új termékek kértek helyet maguknak. Így raktárunkat 135 raklapnyi hellyel bővítettük, mely raklapok hamarosan feltöltődtek termékekkel. Felszereltük tanácsadóinkat egy-egy minilaptoppal, amivel bárhol és bármikor kapcsolódhatnak a központi rendszerünkhöz, így gyorsabbá, rövidebbé vált az ügyfeleik kérdéseire történő reakcióidőnk.

2008

"Új arculat éve"

Korábbi arculatunkat lecseréltük, a céges flottánk autóit talpig felöltöztettük sárga-magenta színekbe. Flottánk 18 autója már összetéveszthetetlen ezekkel a harsányan feltűnő igazán „Clean Centeres” színeivel. Az arculatunkat munkatársaink bevonásával saját magunknak terveztük meg.

2007

"Ergonómia éve"

Az ergonomikus flakonnal nagy fába vágtuk a fejszénket. Már a fejlesztés korai szakaszában tudtuk, hogy több éves munka eredménye lesz a piac és a felhasználók elégedettsége. Fejlesztésünk motivációja az volt, hogy a termék a felhasználója számára tökéletes munkatárssá váljon. A flakon kézre áll, kíméli az ízületeket, használója számára megkönnyíti a munkavégzést. További erősítést kapott a gyártástechnológia is 2 új folyadék-keverőgép munkába állításával. Ezzel napi 10 tonnával nőtt a gyártáskapacitásunk. Már feszegettük a kisvállalati határokat.

2006

"Értékesítés robbanás éve"

Átszerveztük az értékesítést, egy a korábbinál sokkal hatékonyabb viszonteladói hálózatot kiépítésével. Vevőink visszajelzéseiből, igényeiből és vásárlásaiból ekkorra az is világossá vált, hogy a nagykonyhák szeretik leginkább termékeinket, ők a legfőbb bázisunk, számukra teljesen komplett, tökéletes technológiával rendelkezünk. Vevőinknek köszönhetően szakértői rangot kaptunk ezen a konyhahigiéniában. Még ugyancsak ebben az évben bővítettük raktárunkat 220 négyzetméterrel, így sokkal nagyobb készlettel tudtunk megrendelőink rendelkezésére állni. A megnövekedett igények gyorsabb kiszolgálását új zsugorfóliázó gép tette lehetővé.

2005

"Határátlépésének éve"

Újabb szakmai elismerés könyvelhető el a NATO pályázatát illetően. A 2005-ös évben is a Clean Center látja el a Magyar Honvédséget higiéniai termékekkel.
Belföldi piaci teljesítményüknek köszönhetően a nemzetközi piaci terjeszkedését is megkezdi a vállalat (Szlovákia, Nyitra).
Kapcsolt szolgáltatásként megalakult a Clean Center Szerviz Divízió, ami a konyhai gépek karbantartásával, javításával foglalkozik.
A B2C rendszer összekapcsolása a Vállalatirányítási Rendszerrel.
JIT rendszer bevezetése a termelésben, raktározásban.

2004

"Növekedés éve"

Az előző év munkájának köszönhetően fél év alatt megduplázódott a forgalom úgy, hogy a minőségi színvonal növekedésével egyidejűleg a termékek ára változatlan maradt. A kiemelkedő teljesítményekhez folyamatos fejlődés és megújulás szükséges, melyhez tervezett és átgondolt fejlesztésre volt szükség. Ezáltal a raktár kapacitása 1000 m2-re, az irodai helyiségek az előző év duplájára nőttek. A meglévő termékek mellett 12 új tisztítószerrel gazdagította skáláját a Clean Center, közülük egyedülálló a nemzetközi piacon az Amfora fertőtlenítő pohármosogató szer. Az arculatváltás (katalógus bővítése), és az aktív márkaépítés (újságok, kiállítások, rendezvények, felhasználói és ellenőrzési szervek képzése) 2004-ben a vezetés egyik legfőbb feladata volt, e szolgáltatások bevezetése, illetve szervezése tovább növelte a felhasználók táborát. A termelékenység és az árbevételi mutatók mellett nagy hangsúlyt fektetett a munkakörülmények folyamatos fejlesztésére, mellyel kiemelkedett versenytársai közül. A 2004-es évben is megduplázta gépjárműveinek számát.

2003

"Terjeszkedés éve"

Az év második felében a vállalat szervezeti felépítését illetően átszervezés történt a gyártás és a logisztika területén, valamint bevezetésre került a Vállalatirányítási Rendszer (ERP).
A minőségi munka és a szakmai hozzáértés elengedhetetlen volt a cég továbbfejlődése szempontjából. A NATO és egyéb közintézmények, mint új ügyfelek bővítették a cég referenciáját. A piacnövelés érdekében az ország különböző pontjain viszonteladói hálózatot, azaz márkaképviseletet építettek ki. A termékek kiváló minősége mellett komplett higiéniai megoldást nyújt a fogyasztók számára. A cég folyamatos sikerei a határozott piacra lépésének, valamint a szolgáltatási színvonal fejlesztésének tudható be.

2002

"Kihívás éve"

A gépi mosogatás terén ismét bebizonyította a Clean Center, hogy a magyar cégek között piacvezető szerepet tud betölteni. A siker kulcsa a mosogatószer összetételében és kedvező árában rejlett, mely hetek alatt a fogyasztók kedvencévé vált. A folyamatos beruházások révén megerősödött a minőségellenőrzés, és kiszámíthatóbbak lettek a termelési költségek. A bérmunkában végzett gyártást felváltotta a sokkal hatékonyabb és rugalmasabb saját erőkkel végzett, saját üzemben történő előállítás. Az értékesítés terén nagy előrelépést jelentett az elektronikus kereskedelem. A webáruház megnyitásának célja, hogy olyan tranzakciók, folyamatok jöjjenek létre a vállalkozás és a fogyasztók között, amelyek kereskedelmi célú összeköttetésként valósulnak meg.

2001

"Szakmai elismerés éve"

A vevői kör igényének kielégítése céljából a hazai piacon egy újabb tisztítószerrel ismerkedhetett meg a fogyasztó. A "Tempo" gyorsfertőtlenítő és felülettisztisztítószer 15 másodperces gyors és hatékony fertőtlenítésének köszönhetően az élelmiszeripar és a kereskedelem teljes területén új lehetőségeket nyitott. Az innováció harmadik szakasza a cég történetében fontos és meghatározó állomások közé sorolható, meghozta a várt szakmai elismerést a Clean Center számára.

2000

"Piacátalakulásának éve"

Ebben az évben nagyot alkotott a vállalkozás az "Urania" kétfázisú fertőtlenítő mosogatószerrel. A termék egyedülálló volt klórmentes tulajdonságát illetően, amit ekkor európában a Clean Center produkált először, majd ezt sorra követték a piac szereplői. Ezzel egyidőben a növekvő verseny ellenére újabb beruházásoknak köszönhetően a vegyiparban megerősítették pozíciójukat. A termék pontos és kiszámítható célba jutása érdekében kibővítették gépjárműparkjukat.

1999

"Első innovációk éve"

Az évet egy új termék bevezetésével kezdték meg. Az első innováció a "General" bútortisztító nevéhez fűződik. Bútorápoló szerek ekkor már jelen voltak az európai kereskedelemben, de mint bútortisztító ilyen termék és egyben kifejezés nem létezett. Kialakították disztribúciós rendszerüket, azaz megkezdődött az országos hálózat kiépítése, ami a vevőállomány növekedésével járt együtt.

1998

"Alakulás éve"

A piackutatást követően ebben az évben kezdte meg működését a Clean Center, mely a tisztítószerek gyártásával és forgalmazásával kíván betörni a hazai piacra. Az alap portfóliót 9 termék színesítette, melynek raktározása két garázsban működött. E vállalkozás a hozzá fűzött reményeket beváltotta, a kezdeti sikerek kellő alapot nyújtottak a további fejlesztéshez, illetve a termékskála szélesítéséhez.

1997

"Piackutatás éve"

A vegyiparban szerzett több éves gyakorlat és tapasztalat után 1997-ben megszületett az a tulajdonosi gondolat, hogy a szakmán belül létrehozzanak egy olyan vállalatot, amely forradalmian új szemléletet, új lehetőséget nyújt a hazai felhasználók részére.